

Şöhret peşinde değil, servet peşinde koşun. Para en byük başarı madalyasıdır. Kazanç her türlü plaketten daha değerlidir. Papeller anıtlarından daha önemlidir. Kazanç mükafatlardan daha değerlidir.
Eğer işletmenizin ürünü kendinizseniz ya da işletmenizin ürettiği ürün 100% sizin sorumluluğunuz altındaysa tek kişilik bir avukatlık firması ya da bir mimarlık bürosu gibi, şöhret (daha çok tanıtım diyelim) etkili bir pazarlama aracı olabilir. Eğer işletmenizin ürünü kendiniz değilseniz şöhret peşinde koşmayın. Bununyerine işletmenizi ve işletmenizin ürettiği ürün ya da hizmetleri şöhret yapmaya çalışın. Rolling Stone ya da Time dergilerinin kapağında kendi resminizi değil; ürünlerinizin resimlerinin yayınlanmasını sağlayın. Sizin ünlü olmanız kasanızın parayla dolmasını sağlamayacaktır. Bunu sağlayacak olan ürününüzün ünü ve bunu takip eden satışlar olacaktır.
Size müşteri kazandırmayacak ve sahip olduğunuz müşterilerinizi elinizde tutmaya yaramayacak hiçbir şeye, ne zaman ne de para harcamayın. Özellikle de şöhret pazarlama planınızın bir parçası olmayıp, yalnızca egolarınızı tatmin içinse. Egolarınızı banka hesabınıza yatıramazsınız.
Ürününüzü şöhret yapmak için çok çalışın, çok satın. Ürününüzü şöhret yaptıktan sonra, seervet onun peşinden gelecektir. Ancak servet yaparsanız şöhret olabilirsiniz; tabi eğer istiyorsanız.