Müşterilerinize Sürprizler Yapın

Müşteri ödediğinden fazlasını almaktan hoşlanır. Müşteri bazı şeylerin “bedava” olmasına bayılır. Müşteri hoş sürprizleri sever. Müşteri, garsonun ara sıra gönderdiği “müessese ikramı” ndan hoşlanır. Müşteri, Meksika, Cancun’daki tatil köyünde, yastığının yanında her akşam farklı bir deniz kabuğu bulmaktan hoşlanır. Müşteri, yeni aldığı takım elbisenin mendil cebinde ipek bir mendil bulmaktan memnun olur. Müşteri, köpeğine köpek bisküvisi ikram eden araba yıkayıcısını sever. Müşteri kendisine ayrıcalıklı davranmasına bayılır.

Bu nedenle küçük sürprizler yapmayı unutmayın. Müşterilerinize sürpriz ödüller verin.

Cracker Jack, markasını ünlü “sürpriz hediyeniz paketin içinde” sloganıyla yükseltmiştir. McDonald’s hediye ettiği oyuncaklar sayesinde milyonlarca “Çocuk Mönüsü” satmaktadır. Verdiği harika saatler ve diğer sürprizler sayesinde, Lucky Charms Tahıl Gevreği gençlere yönelik pazarda önemli bir pay sahibidir.

Müşteri ufak tefek ekstralar sever. Müşteri eğlenceli sürprizlerle dolu firmalarla iş yapmaya bayılır. Connecticut, Farmington’daki, her müşterisine giderken kırmızı bir gül veren kuaför salonu gibi. Çocuğunun ateşi hakkında bilgi almak için annesini arayıp, annenin tüm reçetelerini kendisinden yaptırmasını sağlayan eczacı gibi. Bu pazarlamadır. Bu, müşterilerinizi, şirketinizi sevmek ve işletmenizi yürütmektir.

Müşterilerinize sürprizler hazırlayın. Böylelikle müşterilerinizi elinizde tutarsınız. Müşteriler, BÜYÜK para kaynaklarıdır.

Comments

comments

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir