Müşterilerinizin Kişiliklerini Öğrenin

İnsanların alışkanlıklarının çok değerli olduğunu, özellikle sizin düzenli olarak ilişki içinde olduğunuz insanlarınkini almak çok önemlidir. Görüşlerinizi ve fikirlerinizi onların kişiliklerini ve günlük alışkanlıklarını gözönünde tutarak dikkatli bir şekilde ayarlamalısınız. Bu konudaki ipuçlarını her yerde bulabilirsiniz.

Bir zamanlar tanıdığım bir şirket baş iş idarecisi (CEO) büyük bir şirketten birisiyle telefon konuşması yapma ihtiyacı duymuş. Bu şirkette daha önceden çalışmış olan aynı organizasyonda arkadaşı, görüşmek istediği bayanı saat tam dörtte aramasını tavsiye etmiş. CEO ise, “Neden bu saat?” diye sorunca arkadaşı şu şekilde cevap vermiştir: “O bayan gerekli olan bir konuda beni araması gerektiğinde hep tam saat 4’te arıyordu. Bence bu saat onun bizim için ayırdığı en uygun zaman.” Son olarak işe şunu ekledi. “Benim telefonlarımı hep bu saatte alır.”

“Müşterilerinizin Kişiliklerini Öğrenin” yazısını okumaya devam et